Cviky na bolest krční páteře

Domácí cvik na bolest krční páteře

Hrbení se u počítače, celodenní špatné držení těla, stres a další… Není pak divu, že hromadu lidiček bolí za krkem (krční páteř).

Video trénink najdeš níže ►

Bolesti krční páteře lze krásně předejít a úplně ji zlikvidovat.

Zkus můj cvik „plavání“ obden opakovat a uvidíš, že za týden poznáš obrovský rozdíl :-)

Důležitá je samozřejmě pravidelnost a správné provedení cviku.

Mrkni tedy prosím na moje cvičební videjko, kde ti ukážu, jak s bolestí krční páteře zatočit :-)

Důležité body u cvičení:

  • Jakmile posílíš mezilopatkové svaly, bolest krční páteře půjde na dovolenou :-)
  • Pohodlně si sedni, turecký sed nemusí být.
  • Dlaně směřují dolů.
  • Ramena zatlač pryč od uší – dolů.
  • Pohyb rukou je pomalý a plynulý.
  • Lopatky zatlač co nejvíce k sobě, jako kdybys lopatky chtěl/a rozlousknout oříšek :-)
  • Nádech ruce vpředu, výdech ruce vzadu.
  • Cvik na krční páteř opakuj obden – 3 série po 20 opakování.
  • Při cvičení mysli jen na cvičení! Další myšlenky vypni! Toto je velmi důležité! :-)

Držím ti palce a hlavně vydrž! Uvidíš, že ti krční páteř bude hóóódně vděčná :-)

Měj se krásně ► ahojky Danča :-)